<
>
Koszyk (0)
Brak produktów w koszyku.
WRÓĆ DO ZAKUPÓW

REGULAMIN

Regulamin Sklepu Internetowego agnesz.shoplik.pl

 § 1. Postanowienia Ogólne

1.  Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego agnesz.shoplik.pl, składania zamówień, realizacji umów sprzedaży oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
2.  Sklep internetowy agnesz.shoplik.pl, zwany dalej "Sklepem", prowadzony jest przez Mateusz Żołneczko Złoteczko ul. Gryczana 13/1 31-266 Kraków NIP:6462833200 REGON:540761979, zwanego/ą dalej "Sprzedawcą".
3.  Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez:
    *   Adres e-mail: agneszjewelry@gmail.com
4.  Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu, zwanych dalej "Klientami".
5.  Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu.
6.  Korzystanie ze Sklepu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

§ 2. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1.  **Sklep** – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem agnesz.shoplik.pl.
2.  **Sprzedawca** – Mateusz Żołneczko Złoteczko ul. Gryczana 13/1 31-266 Kraków NIP:6462833200 REGON:540761979
3.  **Klient** – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie.
4.  **Konsument** – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej (zakupu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5.  **Produkt** – towar oferowany do sprzedaży w Sklepie.
6.  **Zamówienie** – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Produktu, określające w szczególności jego rodzaj i ilość.
7.  **Umowa sprzedaży** – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
8.  **Produkt personalizowany/na zamówienie** – Produkt wykonany według specyfikacji Klienta lub wyraźnie zindywidualizowany.

 § 3. Zasady Składania Zamówień

1.  Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
2.  W celu złożenia zamówienia Klient powinien:
    *   Wybrać Produkt lub Produkty.
    *   Dodać Produkt lub Produkty do koszyka.
    *   Wypełnić formularz zamówienia, podając niezbędne dane osobowe i adresowe.
    *   Wybrać sposób płatności.
    *   Potwierdzić zamówienie poprzez kliknięcie przycisku "Zamawiam i płacę".
3.  Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktu.
4.  Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail.
5.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonego zamówienia, w szczególności w przypadku wątpliwości co do prawdziwości podanych danych.
6.  Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
7.  Zdjęcia Produktów prezentowane w Sklepie mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu Produktu.

 § 4. Ceny i Płatności

1.  Ceny Produktów podane w Sklepie wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
2.  Cena Produktu nie zawiera kosztów dostawy. Koszty dostawy są podawane oddzielnie w trakcie składania zamówienia.
3.  Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówione Produkty w następujący sposób:
    *   Przelew bankowy (tradycyjny) na konto Sprzedawcy: PL 06 1050 1445 1000 0090 8467 1222
    *   Płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
4.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w Sklepie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

 § 5. Dostawa

1.  Dostawa Produktów realizowana jest za pośrednictwem firmy Apaczka.
2.  Koszty dostawy ponosi Klient.
3.  Termin realizacji zamówienia (produktów dostępnych w sklepie) wynosi do 14 dni roboczych (plus czas dostawy), licząc od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji.
   3.a Termin realizacji produktów personalizowanych, wykonywanych na zamówienie ustalany jest indywidualnie.
4.  Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane przyczynami niezależnymi od Sprzedawcy, w szczególności za opóźnienia spowodowane przez firmę kurierską.
5.  Z chwilą wydania Produktu firmie kurierskiej na Klienta przechodzi ryzyko utraty lub uszkodzenia Produktu.

 § 6. Odstąpienie od Umowy (Zwroty)

1.  Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu.
2.  Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, e-mail).
3.  Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4.  Konsument zobowiązany jest zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
5.  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
6.  Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy.
7.  Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
9.  **Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:** Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    *   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (Produkt personalizowany/na zamówienie).
    *   o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

 § 7. Reklamacje

1.  Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2.  Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia wad Produktu.
3.  Reklamacja powinna zostać złożona na piśmie lub drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy: agneszjewelry@gmail.com
4.  Reklamacja powinna zawierać:
    *   Imię i nazwisko/nazwę Klienta.
    *   Adres Klienta.
    *   Opis wady Produktu.
    *   Datę zakupu Produktu.
    *   Żądanie Klienta (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
5.  Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
6.  W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca podejmie działania w celu usunięcia wady Produktu lub wymieni Produkt na wolny od wad, zgodnie z żądaniem Klienta.
7.  Szczegółowe zasady dotyczące reklamacji regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.
8.  **Reklamacje Produktów personalizowanych/na zamówienie:** Reklamacje dotyczące Produktów personalizowanych lub wykonanych na zamówienie rozpatrywane są indywidualnie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy uwzględnienia reklamacji, jeżeli wada Produktu wynika z wadliwej specyfikacji Klienta.

§ 8. Gwarancja

1. Na oferowane produkty Sprzedawca udziela gwarancji na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
2. Gwarancja obejmuje naprawę lub wymianę produktu w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych.
3. Warunkiem skorzystania z gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu oraz przestrzeganie warunków określonych w karcie gwarancyjnej.
4. Szczegółowe warunki gwarancji określone są w dokumentacji dołączonej do produktu.

 § 9. Dane Osobowe

1.  Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca
2.  Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień, marketingu oraz w innych celach określonych w Polityce Prywatności.
3.  Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
4.  Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

 § 10. Pliki Cookies

1.  Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu poprawy jakości świadczonych usług, dostosowania treści do preferencji Klientów oraz w celach statystycznych.
2.  Klient ma możliwość zmiany ustawień dotyczących plików cookies w swojej przeglądarce internetowej.
3.  Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies znajdują się w Polityce Cookies dostępnej na stronie Sklepu.

 § 11. Postanowienia Końcowe

1.  W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
2.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie Sklepu.
3.  Zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu realizowane są na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu złożenia zamówienia.
4.  Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją umów sprzedaży będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.
5.  Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.02.2025


Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.